•  

    كلمتني بنت على الشات وعرفتها بنفسي وعرفتني بنفسها وكلمتني عن ظروفها وعلاقتها بالجنس وقالت انها عمرها مامارست الجنس حتى انها ملهاش علاقة مع شباب رغم انها في الجامعة فطلبت منها انها تكلمني بصراحة اكتر فقالت انها حاسة بحرمان رغم انها جميلة وخايفة جدا من انها تتعرف على اي شاب وخايفة من الجواز وقالت انها قرات قصة من قصصي وعايزة تتمتع بس خايفة من ان يحصلها حاجة وكانت عايزة اكلمها كلام جنسي وانا طبعا كنت حاسس بيها وبرغباتها من اسلوبها في الكلام وعرفت شهوتها فقلت ليها ايه رايك نتقابل فقالت لا طبعا انا مش بقابل شباب فقلت لها ماانا عارف انا حقابلك علشان امتعك بشكل تاني غير اللي انتي عارفاه وخايفة على نفسك منه واتكلمت معاها بالتفصيل عن اللي حاعمله معاها لما حنتقابل واشترط انها تلبس لبس ناعم وخفيف واتقابلنا في المترو.

    هيا كانت مش عارفة تتكلم وكانت خايفة جدا لانها اول مرة تقابل شاب وانا عرفت اكسر حاجز الخوف عندها لاني وعدتها اني مش حاعمل اكتر من اللي اتفقنا عليه في على الشات لان دي اساسا هي كل رغبتي واتمشينا في منطقة هادية خالص وهيا ماشية جنبي حطيت ايدي على طيزها بالراحة وبدات وحده وحدة امشي صباعي جوة طيزها لحد الاخر وقلت لها ايه رايك فقالت حلوة فحطيت ايدي تاني على طيزها من تحت ومررت صباعي جوة طيزها بس بمتعة اكتر وهيا ماشيه فقالت اه حلوة قوي انت بتعمل ايه وانا بدخل صباعي كل شوية جوة طيزها لغاية مادابت خالص بعد ماكانت خايفة وقالت انا عايزة اقف معاك وتعملها فيا وانا واقفة فدخلنا عمارة ووقفنا على السلم ووقفتها بجنبها قصادي وقعدت امشي ايدي على طيزها ورا بعض وفي كل مرة ادخل صباعي جواها اكتر لحد مااستسلمت خالص وبدات تضم طيزها على صباعي من كتر مابتتمتع باللي بعمله فيها روحت محرك صباعي جوه طيزها اكتر وبعد كده بدات ازغزغها جامد كل ماادخل صباعي جوة طيزها بطريقة مثيرة جدا وانا بابص ليها وحاسس بيها وبعد ماخلصت بصت ليا وقالت انت مش حاتعمل حاجة تانية فقلت لها لا فقالت امال ايه اللي واقف بين رجليك ده فقلت لها علشان هجت من جمالك بس انا مش حاعمل معاكي حاجة غير اني امتعك المتعة دي وبس ومش حاعمل معاكي اكتر من كده.

    خرجنا من العمارة واحنا بنتمشى قالت انت غريب قوي اي شاب يتمنى اللحظة دي علشان يقضي شهوته وكده فقلت لها على سر خطير وهو ان امتع حاجة هو الرغبة وانك تتمتعي بكل حاجة حلوة على خفيف من غير ماتشبعي ولما تزيد رغبتك تتمتعي اكتر ودي كلها مراحل علشان توصلك للممارسة بس احنا مش عايزين الممارسة علشان بنشبع بعدها وممكن نحس بالذنب لكن انا عايز الشهوة والرغبة تفضل موجودة فيكي وتتمتعي بيها على طول وفي نفس الوقت انا مبحبش اقابل اي واحدة غير في اماكن عامة او المواصلات علشان نتمتع المتعة نفسها ومنعملش اكتر من كده لان الظروف نفسها متسمحش باكتر من كده فقالت انت حنين قوي انت جت لي منين انا كنت محرومة من الاحساس الجميل ده ومكنتش عارفة اعمل ايه وكنت خايفة اضيع نفسي فقلت لها انا مهمتي اني امتع اي واحدة عايزة تتمتع بدون مقابل لحد مابقت هي دي رغبتي يعني انا مبقتش رغبتي الممارسة وانما رغبتي اني امتعك بالشكل ده وبس.

    فقالت انا حبيت الاحساس ده قوي ياترى حاقدر اقابلك تاني فقلت ليها في اي وقت ابعتيلي وحتلاقيني مستنيكي في نفس المكان فقالت انا عايزاك تعملها فيا تاني فدخلت صباعي جوة طيزها تاني ومشيت بصباعي جواها بالراحة وهيا ماشية جنبي وزغزغتها شوية جوة طيزها فقالت ياه مش مصدقة اني حاحس الاحساس الجميل ده في يوم من الايام وكمان كلامك جنني وفوق ده كله احنا مخدناش وقت انا حاكلم صحباتي عنك بس ليا عمولة فقلت ليها انا حاديكي مقدم دلوقتي تعالي ودخلنا عمارة تانية ووقفنا على السلم وقعدت ازغزغ في طيزها وامشي صباعي بين فلقتين طيزها براحة قوي وهيا جسمها بينتفض من شدة المتعة وبتضم طيزها جامد على صباعي وانا بزغزغها اكتر فقالت اه ده كتير عليا انا جسمي قشعر وانا باادخل صباعي جواها قوي وعمال ازغزغها جامد لاني عايز امتعها اقصى متعة ممكنة وهيا هيمانة ومستسلمة خالص وبعدين رفعت طيزها بايدي جامد ومشيت صباعي جوة خالص لحد ماخرج من جوة طيزها من فوق بمنتهى الاثارة والمتعة فعضت شفتيها مبتسمة وتقول اه عايزة كمان فقلت لها كفاية كده علشان متتاخريش وبوست ظهر ايديها بوسة لطيفة فقالت ايه ده فقلت لها ده بروتكول بعمله مع واحدة حلوة زيك وكمان بشكرك علشان بادرتي وقابلتيني ومخفتيش فقالت كمان بتشكرني طيب اعمل انا ايه بقى علشان اشكرك على كل اللي عملته معايا انتى متعتني متعة احلى عندي من كنوز الدنيا كلها فقلت ليها كفاية ابتسامتك فقالت انا مبتسمة لاني فرحانة اني قابلت واحد زيك فقلت ليها مفيش حد زيي قولي علشان قابلتك على طول فقالت عايزة ابوسك فقلت لها لا مش دلوقتي علشان متتاخريش فقالت للدرجة دي خايف عليا فقلت وقت ماتعوزيني كلميني فقالت انا حاعوزك على طول بس مش عارفة ظروفي فقلت لها اخرجي عادي جدا بس قبل ماتخرجي ابعتيلي على الشات وانا حاعرف امتعك الزاي من غير ماتتاخري او تروحي اي

     

     

    سكس سحاق

    سكس حيوانات

    سكس محارم

    افلام سكس مصري

    افلام سكس مصري

    سكس محجبات

    سكس منقبات

    سكس كلاب

    مصرية تتناك

    فيلم سكس

    سكس لبناني

    سكس شرجي

    سكس حامل

    سكس مقرف

    سكس ياباني

    سكس مطلقات

    سكس اخت 

    سكس ديوث

    سكس عنيف

    سكس مصري

    سكس سوداني

    سكس امهات

    سكس اجنبي

     

     سكس عربي

    قصص سكس 

    سكس محارم

     


    votre commentaire
  •  

    انا احمد توفي ابي وانا في عامي الثالث وترك امي خلفه امرأه في ريعان شبابها اوصفلك امي هي طويلة وبزازها متوسطه وطيزها كبير لما بتمشي بتترج بدأ احتكاك امي بي عندما كنت فى ال 11 من عمري عندما كنت انام معها علي سرير واحد ف تبدأ بتخرج بزازها وتقولي ارضع وانا مش فاهم ف كنت برضع واسمع تأوهاتها ف اوقف وهي تقولي كمل كمل فضلنا علي الحال ده و العلاقه بيني و بينها وقفت فجأة وعلاقتنا بدأت كأبن وامو عادي بدأ الموضوع بنا يرجع تاني ليلة امتحاني الاخير ف الثانوية العامه وفي الوقت ده وصلت امي لسن ال 40 كانت تجلس معي وانا اذاكر وفي الليله ده كانت لابسه قميص نوم مخليها فورتيكه ماسك عليها وهي قاعده قدامي وبتقلب ف موبايلها لاحظت انها عمال تعض علي شفايفها ف فهمت انها واصله لدرجه عاليه من المحن وانا سرحت ف جسمها وزبي وقف علي الاخر وقررت اني هنكها الليلة ده ف بدأت اتغزل فيها واعاكسها قولتلها بس ايه القمر ده قالتلي ها لانها كانت سرحانه قولتلها القميص هياكل من عليكي حته قالتلي بجد قولتلها اه مقسم علي جسمك وانتي جسمك جميل ماما راحت قالتلي بجد ايه الحلو فيه قولتلها اقول من غير كسوف قالتلي قوووول قولتلها صدرك حلو اووي راحت سايبه الموب وجايه قدامي قالتلي ايه نفسك ترضع منو قولتلها يااااريت قالتلي طب خلص مزاكرتك و تعالي علي اودتي انا كنت خلصت ف قعدت ربع ساعه و دخلت عليها لقيتها قاعده علي السرير قعدة ست مستنيه جوزها وحاطه مكياج ومجهزه نفسها قالتلي خلصت قولتللها اه قالتلي طب يلا عشان تاكل وراحت مطلع بزازها من القميص روحت رايح جنبها عشان ارضع قالتلي انت هتعمل ايه مش كده وراحت نايمه علي ضهرها وشداني ومنيماني فوقها وقالتلي يلا كل راحت ماسك بزازها بايدي وعمال ارضع وهي عماله تقول اححححححححح ارضع كمااان اممممممه ارضع صدر امك حبيبتك وانا نازل اكل فيهم وقتها زوبري كان واقف وانا نايم فوقها قعد ارفعلها القميص لحد ما وصل لبطنها ومكنتش لابسه اندر وانا كل ده نازل دعك فيها وفي بزازها ووقفت مص وعيني جت ف عينها ونظرتها كلها محن قالتلي نيكني انا ما صدقت سمعت الكلمه روحت مطلع زبي وقعدت احكو علي كسها من برا وهي تقولي اةةةةةةة حطو بقي انا متحطش فيا زوبر من ساعت ما ابوك مااات انا قولت بس كده كسها كانها فيرجن حطيت راسو و فعلا كان ضيق اووي وهي اول ما حطيتو لقتها بتزوم اوووووووووه امممممممم وراحت لافه رجليها حواليا من ورا وزقاني عليها راح داخل كلو و هي بقي اي ي ي ي ي وانا شغال نيك وهي كمان كمان اديني اوووي انا محروومة نيك امك حبيبتك اححححححح نيك الكس الجيت منو اةةةةةة وكل ده وانا فوقها وهي تتكلم وتعض ف شفايفها وانا داخل وخارج قولتلها تعالي نغير الوضع وانا بطلع زبي من كسها كان في دم بسيط قالتلي دع عشان هي متناكتش من سنين واني هعوضها عن سنين حرمانها ده و يلا بقي متضيعش وقت روحت نايم علي ضهري وهي قلعت القميص خالص و جت فوقي واقعدت تترقص عليه وهي ماسكه شعرها ونظراتها كلها محن وراحت راميه نفسها عليها وانا اعدت ابوووس فيها وهي مش بتهمد امووووووووواه نيك مراتك انا مراتك مش امك احححححححح اخرقني اوووي بدأت احس اني هجيب وكانت شهوتها هي جابتها 3 مرات قولتلها اجيب فين قالتلي ف بوقي ورحت مطلعو وواقف فوقها وهي فتحت بوقها ونزل كلو فيه وشربتو ونمنا جنب بعض بعد اول نيكه ومن ساعاتها حياتنا اتقلبت وبقينا متجو

     

    سكس سحاق

    سكس حيوانات

    سكس محارم

    افلام سكس مصري

    افلام سكس مصري

    سكس محجبات

    سكس منقبات

    سكس كلاب

    مصرية تتناك

    فيلم سكس

    سكس لبناني

    سكس شرجي

    سكس حامل

    سكس مقرف

    سكس ياباني

    سكس مطلقات

    سكس اخت 

    سكس ديوث

    سكس عنيف

    سكس مصري

    سكس سوداني

    سكس امهات

    سكس اجنبي

     

     سكس عربي


    votre commentaire
  •  

    تعبت في يوم اوي وبطني وجعتني خالص فابويا خدني علي المستشفي وكشفلي ,الدكتورة طمنتني وقالتلي ان الدورة هتنزل عليا وان دي علامة من علامات البلوغ عند البنات ,وادتني ساعتها كريمات ادهنها علي كسي وحبوب عشان تسهل نزول الدورة وتمشي الالم ,انا في الوقت دا كان عندي 19 سنة بس لأن جسمي صغير عشان كدا بلغت متأخر ,ومن بعد القصة دي وابويا كان بيدخل معايا الاوضة وينيمني علي السرير ويدهنلي كسي بالكريمات والزيت والحاجات دي وقبل ما يخرج من الاوضة كان يبوسني في كسي ,انا كنت بستغرب هو ليه بيبوسني في كسي بدل ما يبوسني في راسي زي ما الابهات بيعملو مع بناتهم ,وموش كدا وبس انما كمان بدأ يهتم بيا اوي يعني كان بيفرش مشمع في الحمام وينيمني عليه ويفضل ينتفلي شعر كسي والشعر اللي تحت باطي والشعر اللي في وراكي وفي رجولي وفي كل حته ويدهنلي جسمي بالزيت والماء الساخن ويقشر الجلد الخشن اللي في كعب رجلي وفي كل حته كنت بطلع من تحت ايده متقشره وناعمة زي الزبدة وجسمي بيبقي بيلمع من النضافة ,وفضل الحال علي كده فترة لحد ما جه في يوم وبعد ما نضفني بالكامل وعملي جسمي كله بالزيت دخلني السرير وقلعني الهدوم بتاعتي ونيمني علي السرير وطلع هوه كمان علي السرير وفتح رجليا علي الاخر وفشخني جامد وقعد بين وراكي ومسك ازازة زيت وصب منها شوية علي كسي وقعد يفرك في كسي ويدعكه بس المره دي قعد فترة كبيرة يدعك فيه وموش كدا بس انما كمان كان بيدعكه بطريقة غريبة ,كان بيمسك شفرات كسي ويسحبهم عن بعض ويفضل يفركهم ويدعكهم بصوابعه ,انا في البداية مكنتش مهتمة بس بعد كدا بدأت احس بأحساس جديد بدأ يسري في جسمي كله ,بدأت اسخن واعرق بشدة واهيج بطريقة غريبة وحسيت بمتعة كبيرة من اللي بيعمله ابويا في كسي ,ابويا نقل صباعه ودخله في خرم كسي وبدأ يدخله ويخرجه في كسي بس حاجه بسيطة ,دوبت في ايد ابويا من الشهوة وهوه بيلعبلي في كسي ,لقيت ابويا بدا يبوسني في كسي ويقبل كسي قبلات متتالية ومتعاقبة وبسرعة ,انا سخنت اكتر من القبلات دي وبدأت ارفع كسي ناحية شفايف ابويا واضغط بكسي علي شفايف ابويا ,ابويا عرف اني سخنت جامد فطلع لسانه ودخله في كسي واتمحنت علي لسانه اوي ,فلقيت ابويا
    بيقولي “لو نفسك تسخني اكتر انا عندي ليكي حاجه تاني هتسخنك وتهيجك علي الاخر”
    فقلتله “ايه هي الحاجه دي؟”
    انا ساعتها كنت بريئة جدا ومعرفش اي حاجه عن الجنس فلقيت ابويا بيطلع خرطوم طويل وتخين تحت البنطلون بتاعه
    فقلتله “ايه دا يا بابا؟”
    فقالي “دا اسمه زبر وبيبقي عند الراجل عشان يمتع بيه الست جربي تمسكيه كدا”
    انا كنت مستغربه اوي من شكله وكنت خايف امسكه ,بس لما مسكته بأيدي الناعمة انا كنت بلعب بيه من غير اي قصد بس كل ما احرك ايدي عليه الاقي زبرو نشف اوي وبقي من الصعب تحريكه وتخن علي الاخر لحد ما لقيت سائل ابيض اندفع منه وخرج علي وشي وغرقني ,انا ساعتها مكنتش اعرف ان دا المني بتاع الراجل ,ابويا مسح المني بتاعه من علي وشي ونيمني جنبه وفضل يبوسني في وشي وشفايفي وانا ابوسه حضن ابويا كان دافي اوي وسخنت اكتر وهو حاضني وعماله يبوس فيا ,لحد ما زبرو هاج تاني وهو عماله يبوس فيا ويفعص في جسمي الناعم ويقفش في دراعاتي اللي زي الملبن فعدلني الناحية التانية وخللي طيزي ناحية زبرو وبدأت احس بحاجه ناشفة “اللي هو زبر ابويا” بدأت تدخل طيزي وتدغدغ مصاريني من جوه في البداية كانت رفيعة بس بعد كدا بدأت تتخن جوه طيزي وتكبر وهو عماله يدخله ويخرجه من خرم طيزي لحد ما حسيت بسائل ساخن انسكب جوه طيزي “مصاريني” وبدأت اتأوه من النشوة اللي حصلتلي من انسكاب السائل دا جوه طيزي وبدأ ابويا يسحب زبرو من طيزي بكل هدوء وهو حاضني من ورا وايدو من قدام تحت بزازي وبتح في جسمي وعماله يبوس فيا وفي رقبتي من ورا وانفاسه في اذني بتولع شهوتي وحضنه الدافي بيقيد في جسمي نار الشهوة من جديد وطيزي وهي ملزوقة في جسمه وعند زبرو كانت هايجة اوي من حرارة جسمه الملتصق بجسمي وحرارة زبرو المدفون في طيزي ,بعد ما طلع زبرو من طيزي لفني الناحية التانية وبقي وشي في وشه وزبرو من تحت في مقابل كسي ,لقيت ابويا بدأ يبوسني تاني وهو حاضني بين دراعاته انا موش عارفه اوصف احساسي وانا بين دراعات ابوها وهو عماله يعصرني ويحضني جامد وبزازي تتخبط في صدرو وجسمي بيلتصق بجسم ابويا العاري ,ومن غير ما اشعر من لهيب القبلات المنهمرة من شفايف ابويا علي وشي لقيت زبر ابويا انقض علي كسي وبقي زبر ابويا مدفون في كسي بالكامل ,انا حسيت بشوية الم بسيطة ساعتها وعرفت بعد كدا انه غشاء بكارتي بس انا ساعتها ممنتش حاسه بأي حاجه جسمه كله كان متخدر من الشهوة وابويا عماله يدخل ويخرج زبرو من كسي بهيجان شديد وبسرعة سريعة ,ولقيت نفسي بين احضان ابويا وزبرو مدفون في كسي وشفايفه عماله تنتهك كل حته في وشي ولقيت نفسي سخنت جدا وعماله اعرق من الشهوة بتأوه بصوت عالي وكل ما ابويا يسمه تأوهاتي يزداد شهوة وعنف اكتر وهو بينيكني لحد ما بدأت اترعش بين ايدين ابويا ومبقتش قادرة استحمل زبرو وهوه داخل وخارج من كسي ,كان كل ما يدخل زبرو في كسي كأن كهربا بتكهرب جسمي وحاولت افلت من بين ايده بس نقدرتش لحد ما لقيت ابويا سكب حليبه للمره التالته بس المره دي قذف المني بتاعه في اعماق كس بنته من جوه ,وبعد ما ابويا خلص قذف المني فضل حاضني زي ما هوه ومخرجش زبرو من كسي خالص لحد ما نمت في اليوم دا من التعب وانا في حضن ابويا 

     

     

    سكس سحاق

    سكس حيوانات

    سكس محارم

    افلام سكس مصري

    افلام سكس مصري

    سكس محجبات

    سكس منقبات

    سكس كلاب

    مصرية تتناك

    فيلم سكس

    سكس لبناني

    سكس شرجي

    سكس حامل

    سكس مقرف

    سكس ياباني

    سكس مطلقات

    سكس اخت 

    سكس ديوث

    سكس عنيف

    سكس مصري

    سكس سوداني

    سكس امهات

    سكس اجنبي

     

     


    votre commentaire

  • اسمي حسام واعيش مع عمتي صفاء وجوز عمتي شمس ,عمتي كانت دايما بتشتكي من الوحده بسبب غياب جوز عمتي عن البيت كتير بسبب شغله المستمر ,في البدايه انا مكنتش بفكر في عمتي خالص وعلاقتي بيها كانت كلها احترام متبادل ,لحد ما في يوم اتكسر الزجاج بتاع بابا اوضتها ونزلت في اليوم دا عشان اجيب صنايعي يركب الزجاج بتاع الباب بس كان مشغول وقالي انه هييجي يركبه بكره ,عمتي حطت في اليوم دا كرتونه ورق مكان الزجاج عشان تقدر تنام في الليل ,وبعد نص الليل قمت عشان ادخل الحمام ولقيت الكرتونه اللي حاطاها عمتي علي الباب واقعه علي الارض وعمتي كانت قاعده علي الكمبيوتر وموش واخده بالها ,قربت من الباب عشاناشوف عمتي بتعمل ايه ,لقيتها قاعده علي الكرسي عريانة تماما وجايبه فيديو سكس لعيل عنتيل وزبرو مليان عروق وراس زبري تخينه اوي وهو عماله ينيك في ميلف طريه ومليانه شويه في جسم عمتي بالظبط ,عمتي كانت عماله تفرك في كسها وتتأوه تأوهات مكتومة بس كلها شهوة ,اول ما شفت عمتي في الوضع دا لقيت نفسي هايج عليها نيك فرجعت اوضتي بسرعة عشان عمتي متاخدش بالها اني شوفتها ,وقعدت علي سريري وصورة عمتي موش مفارقه خيالي ,فطلعت زبري وقعدت افركه وانا بتخيل نفسي اني بنيكها وبعمل فيها زي الواد اللي كان في الفيديو اللي هي بتتفرج عليه ,من بعد الموقف دا قررت اني اوصل لعمتي وانيكها مهما كان التمن ,انا عارف اني موش ممكن اقدر اقنع عمتي بزنا المحارم من غير ما تكون مقتنعه بالزنا العادي وعشان كدا قررت اني اكسر كرامتها وادوس علي شرفها واخليها تزني وتتناك من واحد غريب في الاول ,ودخلت علي صديق ليا علي احد المواقع الاباحية انا كنت عارف ان الواد دا مفيش ست تاخد في ايده اكتر من اسبوع ويكون نايكها ونايم معاها ,فكلمته علي مشكلتي وقرر انه يسساعدني ,وفي تاني يوم جبت صاحبي دا ودخلته البيت عندنا بحجه انه صديق ليا ,وتاني يوم علطول اتفقت مع صاحبي دا اني اغيب عن البيت طول اليوم عشان يقدر صاحبي يقنع عمتي بالزنا معاها, ومفيش يومين ولقيت صاحبي دا جيبلي الفيديو وهو نايم في احضان عمتي وعماله ينيكها ويفشخها شوية في طيزها وشوية في كسها وشوية في بزازها ,وعرفت ان كدا المسألة بقيت اسهل عليا ,جيت تاني يوم وفضلت قاعد في البيت بالبوكسر بس وموش كدا وبس انما كنت بحاول اخللي زبري ظاهر من تحت البوكسر وواقف شويه عشان اغري بيه عمتي ,بس عمتي كانت مطنشه خالص وعامله نفسيها موش واخده بالها منه ,فبدأت اتحرش بيها وهي ماشيه في البيت قدامي ,يعني اضربها علي طيزها وهي ماشيه ,اقعد جنبها علي الكرسي والتصق بيها وامد ايدي علي وراكها وافضل احسس وفضلت علي الحالة دي يومين لحد ما زهقت منها وصبري نفذ فلقيتها دخلت المطبخ تجهز العشا فدخلت وراها وزنقت نفسي فيها وعملت نفسي بجيب حاجه من علي البوتوجاز ,فلقيت عمتي بدأت تدفع وسطها ناحيتي وتلزق طيزها في زبري ,فدفعت زبري ناحية طيزها وانتصب زبري ودخل بين فرادي طيازها ,عمتي دابت في ايدي من الشهوة ,فنزلت البكسر بتاعي لتحت وسحبت الكيلوت بتاع عمتي من تحت قميص النوم وقلعتها هدومها ولفيتها ناحيتي وبقي زبري بيحك في سوتها وبطنها ,عمتي مدت ايديها علي زبري ومسكته وبدأت تمشي ايديها برفق عليه ,ايديها كانت ناعمه اوي فسخنت زبري وبدأ زبري بالانتصاب اكتر وعروق زبري بدأت تظهر وتبان و لقيت راس زبري كبرت اوي كنت حاسس ان زبري هيتفجر من الدم المتدفق فيه ,اول ما عمتي شافت زبري والعروق مغطياه نزلت علي زبري وبدأت تقبل راس زبري وتلحسه ,عمتي فتحت بقها علي الاخر ودخلت زبري فيه بس زبري كان تخين جدا فمقدرتش انها تدخله كله يدوب كانت مدخله راس زبري بالعافية وماسكه بقيت زبري بأيديها وعماله تمصه كأنه مصاصه ’رفعت عمتي من علي الارض و حنيتها علي البوتوجاز ورفعت رجليها اليمين وعلقتها علي دراعي ودخلت صباعي في كسها وبدأت ادخل صباعي واخرجه من كسها بمجرد ما صباعي رشق في كسها لقيت عمتي صرخت زي الكلبة وكلها محنة وهي بتتأوه ,فمسكت زبري وبدأت اداعب بيه شفرات كسها وانا بمشيه بين شفرات كسها ومره واحده دفعت زبري في كس عمتي ولقيت عمتي شهقت زي اللبوة من زبري فضلت احرك زبري في كسها داخل خارج من كسها وهي عماله تصوت وتقولي “نيكني يا واد ,دخله في كسي اكتر ” وهي تصوت وانا انيكها لحد ما فقدت السيطرة علي نفسي ولقيت نار الشهوة اندلعت في زبري مره واحدة والمني بتاعي بيتدفق مره واحده من زبري وينصب في كس عمتي وهي تصوت مع دخول لبني في كسها وفضلت في اليوم دا انيك في عمتي لحد ما كسها ورم من النيك وزبري فضي من اللبن

     

    سكس مقرف

    سكس حيوانات

    افلام سكس ياباني

    سكس مصري

    سكس محارم


    votre commentaire